FAQ - často kladené dotazy


Kdo jsme ?

Online systém www.stavebniaukce.cz je specializovaná online služba pro získávání zakázek pro stavební firmy, stavební řemeslníky a živnostníky. Na portálu se setkávají poptávající (fyzické osoby, živnostníci nebo firmy) s firmami a živnostníky. Cílem portálu je nabídnout poptávajícím kvalitní dodavatele a dodavatelům kvalitní zakázky které jim mohou zvýšit obrat a zisk.

Jak systém funguje ?

Firma (dále dodavatel) se zaregistruje a zaplatí službu na 1 rok nebo 2 roky. Firmě budou chodit na email nové aukce zakázek (poptávkové aukce) z jejich oboru. Dodavatel může k zakázce (poptávce) zadat svou cenovou nabídku, případně napsat zprávu poptávajícímu o upřesnění nebo ho požádat o kontakt. Dodavatel také uvidí u poptávky již zadané cenové nabídky od svých konkurentů. O potencionálním výherci zakázky (poptávky) rozhoduje sám poptávající a to tím, že dodavatelům odešle své kontaktní údaje. Dodavatel poté může poptávajícího přímo kontaktovat a dojednat zbývající náležitosti.

Co je to poptávková aukce ?

Je objem zboží či služeb, které si kupující chce koupit na trhu za určitou cenu. Je to tedy určitá potřeba uživatele zakoupit zboží nebo služby. Poptávku může zadat soukromá osoba, živnostník nebo firma. Poptávající si zadá zdarma poptávku a náš systém rozešle poptávku vhodným dodavatelům, kteří zašlou odpovídající nabídky přímo zákazníkovi. Poptávající si vybere dodavatele sám na základě nabídek. Poptávky jsou soukromého i firemního charakteru.

Jak získám kontakt na poptávajícího ?

Kontakt může získat pouze registrovaný dodavatel, který má zaplacenou službu a jeho účet mu byl schválen a aktivován. Kontakt na poptávajícího poté získá dodavatel vždy, když si poptávající sám vybere dodavatelovu nabídku a poskytne mu tím svůj kontakt. Případně může dodavatel požádat o kontakt poptávajícího pomocí zprávy u poptávky.

V čem se lišíme od ostatních portálu zprostředkovávajících zakázky ?

Jsme specializováni pouze na obor stavebnictví. Část našeho týmu má dlouholeté zkušenosti právě z oboru stavebnictví. V našem systému jsou registrovaní dodavatelé (firmy, živnostníci, stavební řemeslníci,...) schopni lépe reagovat a konkurovat ostatní firmám, které se uchází o stejnou zakázku. A to tak, že u zakázky uvidí již zadané cenové nabídky od jiných dodavatelů a mohou svou nabídku lépe přizpůsobit.

Jak mohu zadat novou poptávku?

Poptávku lze jednoduše a zcela zdarma zadat přes poptávkový formulář pomocí tlačítka „Zadat zdarma poptávku.

Existují nějaká omezení?

Jako registrovaný dodavatel můžete dostávat poptávky na svůj e-mail až z 10 oborů.

Jaké jsou ceny služeb?

Cena služby za přístup k poptávkovým aukcím je 3990,- Kč na 1 rok nebo 5990,- Kč na 2 roky.

Platí se z uzavřených obchodů nějaké provize?

Z uzavřených obchodů se neplatí žádná provize.

Ztratil jsem heslo, co mám dělat?

Heslo si můžete nechat zaslat pomocí tlačítka Zapoměli jste heslo, které se nachází pod okénkem Heslo na hlavní stránce webu. Následně po zadání IČ nebo e-mailu a stiknutí tlačítka Zaslat, tímto se Vám odešle heslo na Váš e-mail.

Jak mám aktualizovat údaje o firmě?

Své firemní údaje můžete upravovat po přihlášení do svého profilu v odkaze Nastavení účtu.

Jak funguje systém StavebníAukce.cz?

Poptávající vloží zdarma svou poptávku na zboží nebo služby z určitého stavebního oboru. Naši pracovníci ji zpracují a ověří. Poté rozešleme Vaší poptávku vhodným dodavatelům a ti Vám zašlou nabídky, ze kterých si vyberete tu nejvýhodnější. Poptávky jsou soukromého i firemního charakteru.

Jak zruším zasílání nových aukcí?

Zasílání poptávek je možné zrušit zasláním vašeho požadavku na e-mail: info@stavebniaukce.cz. Případně můžete zasílání poptávek zrušit po přihlášení do Vašeho profilu, kdy v Nastavení zasílání odstraníte všechny Vaše vybrané kategorie oborů.

Jak si nastavím kategorie pro zasílání aukcí?

Přihlaste se do svého profilu a nastavení zasílání poptávek naleznete v sekci „Nastavení zasílání“. Velmi rádi Vám s nastavením pomůžeme. Kontaktovat nás můžete e-mailem na info@stavebniaukce.cz nebo na naší zákaznické lince  +420 723 800 111  a my Vám připravíme nastavení přímo pro Vaši společnost.